با تو زندگي زيباست
نوشته شده توسط : صادق

با تو زندگي زيباست

 

اجازه میدی تا ابد سربذارم رو شونه هات؟

روزی صد هزار دفعه بگم که میمیـــــــــــرم برات؟

اجازه هست جار بزنم بگم چقدر دوســــــــــــــــت دارم؟

بگم میخوام به خاطــــــــــــــــــــرت سر به بیابون بذارم؟

اجازه میدی که شبـــــــــــــــا همش بیام تو خواب تـــــــــــــــــو؟

اجازه میدی قصه هام با عشــــــــــــــق تو جـــــــــــــــــــون بگیره؟

چشمای عاشـــــــــــــــــقم واست روزی هزار بار بمـــــــــــــــــــیره؟

اجازه هست پـــــــــــــناه من گرمی آغوشــــــــــــــــــــــت بشه؟

هر اسمی جز اســــــــــم خودم دیگه فراموشــــــــــت بشه؟

اجازه میدی که بگم من مال تـــــــــــــــو،تـــــــــو مال من؟

اینو بهت گفته بودم که تویی همه زنــــــــدگی من؟

 





:: موضوعات مرتبط: عکس , عکس عاشقانه , شعر , شعر عاشقانه , ,
:: برچسب‌ها: با تو زندگي زيباست ,
:: بازدید از این مطلب : 759
|
امتیاز مطلب : 64
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
تاریخ انتشار : 13 دی 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: